CulturaDestacat

El Museu de Belles Arts de Castelló inaugura el cicle ‘Nits al Claustre’ amb un concert de Maria Faubel

L’Institut Valencià de Cultura (IVC) inaugura aquest 2 de juliol, a les 22.30 hores, una nova edició del cicle Nits al Claustre al Museu de Belles Arts de Castelló amb un concert de la cantautora, percussionista i compositora valenciana Maria Faubel. La proposta cultural tornarà a convertir el claustre del museu en un escenari per a la música en directe durant les nits dels dijous del mes de juliol.

Natural de Llíria, Maria Faubel obrirà la programació amb la presentació del seu tercer treball discogràfic, ‘Miralls’, un àlbum on aprofundeix en la reflexió social i la introspecció des d’una sonoritat més madura i definida.

La proposta artística combina la sensibilitat de la cançó d’autor amb una veu pròpia, crítica i compromesa. Al llarg de la seva trajectòria ha construït un repertori on conviuen la intimitat i la reflexió sobre la realitat social, a través de lletres que aborden tant qüestions d’actualitat com experiències personals.

Sobre l’escenari estarà acompanyada per Marta García, a la bateria, i Miguel Torner, al piano i la guitarra, completant un format de trio que aporta matisos nous al directe de la compositora valenciana.

Després de la inauguració de Nits al Claustre amb Maria Faubel, la programació continuarà el 9 de juliol amb l’actuació del duo gallec Caamaño & Ameixeiras, la proposta del qual parteix de la música tradicional gallega per dialogar amb la tradició des d’una perspectiva contemporània.

Tots els concerts comencen a les 22:30 hores, tenen una durada aproximada de 60 minuts i són d’entrada lliure fins a completar aforament. Un cop iniciat lespectacle no es permetrà laccés al recinte.

El cicle ‘Nits al Claustre’ compta amb el suport del Pla Endavant de la Generalitat.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint