El Llevant UD informa que els abonaments infantils no podran ser utilitzats per adults en el partit contra el Reial Madrid
El Llevant UD informa que els abonaments infantils no podran ser utilitzats per adults en el partit contra el Reial Madrid que es disputarà el diumenge 24 de febrer a les 20:45 hores en l’Estadi Ciutat de València.
Com en cada jornada, els abonats, tant infantils com adults, que no puguin assistir a aquest compromís tindran l’opció d’alliberar el seu seient abans del dijous 22 de febrer a les 12 hores a través d’aquest enllaç: https: //abonos.levanteud .com / mi_abono
En cas d’utilitzar aquest servei, l’abonat rebrà un bo de 25 euros per gastar a qualsevol de les botigues oficials en realitzar una compra mínima de 65 euros. Aquesta promoció no és acumulable a altres descomptes i / o promocions, i és vàlida fins al 30 de juny de el 2019.
Informació i Foto: LevanteUD