Esports

El Llevant UD FS vol certificar davant O’Parrulo el somni del play off

El Llevant UD FS afronta aquest divendres davant de O’Parrulo, des de les 20:45 hores al pavelló municipal de Paterna, una trobada que sense ser definitiu si que suposaria de sumar els tres punts en joc un pas de gegant cap a l’objectiu del equip. I no és altre que classificar-se, com ja va succeir en la Copa d’Espanya, pels play offs pel títol de l’LNFS per primera vegada en la història del conjunt granota. L’equip dirigit per David Madrid és setè, amb cinc punts d’avantatge sobre la referència, que és el novè, de manera que un triomf a falta de tres jornades seria un matalàs important per certificar aquest somni.

Els llevantinistes afronten aquesta trobada amb sensacions oposades. No va ser plat de bon gust encaixar un 6-0 davant Palma Futsal en una tarda-nit per oblidar tot i que, per contra, l’última referència com a amfitrions trasllada la memòria a l’espectacular triomf per 4-3 contra Jimbee Cartagena en la passada compareixença en Paterna. La forma d’aconseguir-ho, donant-li la volta al marcador amb un gol del recentment renovat Carlos Márquez i un altre de Gall i, d’altra banda, el somni que es persegueix, fan que s’esperi un bon suport de l’afició granota en aquesta cita.

Pel que fa als precedents, només n’hi ha un en la màxima categoria en territori llevantinista i va ser el triomf per 7-2 de l’any passat, al qual van contribuir amb sengles doblets Cecilio i Pedro Toro, amb Javi Seine, Pizarro i Thiaguinho completant la golejada. Pel que fa al present exercici, el duel a El Ferrol es va resoldre amb un altre 2-7 amb dos gols de Cecilio, secundat per Gall, Maxi Rescia, Javi Alonso, Jorge Sants i també Raúl Jiménez va voler deixar el seu segell en forma de gol.

Sobre el duel davant els gallecs, David Madrid va destacar que un triomf «no seria matemàtic però sí gairebé definitiu» per a l’objectiu dels granotes. «Per això ho afrontem com una final. Sabem les dificultats que això comporta perquè és un rival molt gran, que ve a jugar-se la vida i intentar certificar la seva salvació. Estic convençut que com nosaltres vindrà a jugar una final i és un partit duríssim «, va dir. Per això i pel viscut en aquesta temporada a casa, el tècnic madrileny confia en el suport massiu de l’afició blaugrana. «S’han viscut partits molt bonics, fins i tot els que hem perdut contra ElPozo i Barça van ser de molt espectacle. Ha de ser un al·licient perquè el públic vingui i alhora nosaltres hem de correspondre. Som conscients que sense veure Paterna ple és molt difícil treure alguna cosa positiva en la millor lliga del món pel que confio que un cop més l’afició respongui, s’ompli i els fem gaudir «, va sentenciar l’entrenador del Llevant UD FS.

 

 

 

Informació i Foto: LevanteUD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint