Esports

El Llevant UD FS perd davant un sòlid F.E. Saragossa en l’última jornada de lliga regular

Llevant UD FS: Fede, Maxi, Jorge Sants, Rivillos i Pedro Toro -Quinteto inicialment Raúl Jiménez, Márquez, Araca, Tolrà, Gall, Rafa Usín, Roger, Rubi i Esteve.

Futbol Emotion Saragossa: Iván Bernad, Adri Ortego, Santi Basile, Dian Luka i Eloy Rojas -Quinteto inicialment Dani Álvarez, Dani Clavero, Óscar Villanueva, Javi Alonso, Richi Felip, Juanqui, Retamar, Alberto Inés i Jamur.

Àrbitre: Juan Cerdá i Martínez García (comitè balear) van amonestar per part de l’Llevant UD a Márquez, Rubi i Roger. Per part de l’Futbol Emotion Saragossa a Javi Alonso i Adri Ortego.

Gols: 0-1, min. 7, Javi Alonso. 1-1, min. 16, Araca. 1-2, min. 23, Dian Luka. 1-3, min. 31, Javi Alonso. 1-4, min. 33, Basile. 1-5, min. 38, Javi Alonso. 2-5, min. 39, Tolrà.

No va poder sumar el Llevant UD FS davant un Futbol Emotion Saragossa que es jugava el entrar als PlayOff de la Lliga Nacional de Futbol Sala. Javi Alonso va posar en avantatge ràpidament al 7 però Araca va contrarestar el gol inicial amb la trobada ja superat l’equador del primer acte. La segona meitat es va posar ràpidament de cara dels visitants i Dian Luka va obrir la veda d’uns segons 20 minuts que van acabar per emportar-se els visitants.

Va arrencar sòlid el conjunt granota i va poder convertir en les seves dues primeres arribades a l’àrea defensada per Iván Bernad, però el propi porter i un llançament d’Esteban que va marxar alt va deixar la trobada amb l’empat inicial. Una mica més de sort van tenir els de David Martín, que després de topar en dues ocasions amb la fusta, Javi Alonso va convertir en la tercera ocasió després de recollir una pilota d’esquena de Juanqui. No va ser fins gairebé enfilada la bocana de vestidors quan Araca va posar les taules en el lluminós després caçar la rematada un llançament seu. Va poder fins i tot fer el segon Esteban a pocs segons de la mitja part amb una volea que únicament va trobar obstacle en el pal dret de la meta aragonesa.

Ja en el segon acte, Dian Luka fer ràpidament el segon, culminant així una acció d’estratègia. No va deixar d’intentar-el Llevant UD FS i Gall va provar fortuna amb un llançament escorat que va marxar fregant el travesser. Quan millor estar els llevantinistes, Javi Alonso i Santi Basile es van encarregar de posar més terra pel mig en el partit. Amb poc temps per davant, el joc de cinc granota va aparèixer a Paterna, però lluny de fer mal a l’rival, Javi Alonso va culminar la seva actuació personal amb el cinquè dels seus. A falta d’un minut, Tolrà va retallar distàncies i va segellar el definitiu 2-5 a Paterna.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint