El Llevant UD FP apallissa el Kebbi BSC en l’arrencada de la World Winners Cup
El Llevant UD Futbol Platja va arrencar una nova participació a la World Winners Cup Alanya 2019 passant per sobre del Kebbi BSC (0-15) en una autèntica exhibició de l’equip que la passada campanya va signar el triplet de competicions nacionals i les semifinals de l’Euro Winners Cup a Nazaré. Els granotes no van donar cap opció al seu adversari i al tancament del primer dels tres períodes ja manaven 0-4 al marcador. Després de la disputa dels segons 12 minuts, la renda ja es va anar fins als 0-9 i amb altres sis gols dels blaugranes van tancar la golejada.
Les dianes van ser anotades per Antoni i Chiky Ardil, que van signar un hat–trick cadascun, secundats pel doblet d’Edu Suárez i Ze Lucas i també van anotar Adri Fruits, Salvo, D.Mais, Miralles i fins el porter Elliot.
El proper partit del Llevant UD FP es jugarà aquest dimarts 22 d’octubre, des de les 09:45 hores, contra el Reial Munster, que en aquesta primera jornada va caure per 3-2 davant el APS Napoli Patron.
Informació i Foto; LevanteUD