Esports

El Llevant UD comunica que els serveis mèdics de el club han rebut la notificació de tres casos positius en la plantilla i cos tècnic del Levante UD FS

El Llevant UD comunica que els serveis mèdics de el club han rebut la notificació de tres casos positius en la plantilla i cos tècnic del Levante UD FS. Aquestes persones ja es troba aïllades, complint el protocol sanitari, sota el control i seguiment dels serveis mèdics de club.

El Llevant UD ja ha comunicat aquests casos tant a les autoritats sanitàries com també a la RFEF i l’LNFS per a les resolucions pertinents. La resta dels membres de la plantilla i de el cos tècnic i empleats han estat sotmesos a proves d’antígens i tots han donat un resultat negatiu. Així mateix estan sent sotmesos a proves PCRs per descartar qualsevol altre positiu en l’equip.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint