El Llevant UD comunica que els serveis mèdics de el club han rebut la notificació de tres casos positius en la plantilla i cos tècnic del Levante UD FS
El Llevant UD comunica que els serveis mèdics de el club han rebut la notificació de tres casos positius en la plantilla i cos tècnic del Levante UD FS. Aquestes persones ja es troba aïllades, complint el protocol sanitari, sota el control i seguiment dels serveis mèdics de club.
El Llevant UD ja ha comunicat aquests casos tant a les autoritats sanitàries com també a la RFEF i l’LNFS per a les resolucions pertinents. La resta dels membres de la plantilla i de el cos tècnic i empleats han estat sotmesos a proves d’antígens i tots han donat un resultat negatiu. Així mateix estan sent sotmesos a proves PCRs per descartar qualsevol altre positiu en l’equip.
Informació i Foto: Levante UD