El Llevant ha continuat preparant hui el partit de lliga davant l’Atletico de Madrid
La intensitat és una màxima que no es discuteix en els entrenaments quotidians desenvolupats per la primera plantilla. Aquest fet s’ha pogut observar a la jornada matinal realitzada des de les 10:30 hores a les instal·lacions del Ciutat de València. Paco López segueix amb la planificació del duel del cap de setmana contra l’Atlètic de Madrid al Wanda Metropolità. Lukic i Jason ha focalitzat l’atenció. Els dos jugadors, que ja van tornar en el dia d’ahir a Bunyol, s’han exercitat amb normalitat confirmant que les seves lesions formen part del passat. La notícia és excel·lent per al preparador blaugrana. El matí al feu d’Orriols ha inclòs una pràctica de pressió i possessió en espais delimitats i un treball tàctic. Pere López s’ha retirat amb antelació després de patir un fort cop a la tíbia. El col·lectiu granota s’exercitarà demà des de les 10:30 hores en les instal·lacions de Buñol.
Informació i Foto: http://www.levanteud.com