El Llevant Femení s’imposa al femení del Sevilla
Sevilla FC: Tast Coll, Pancha Lara (min. 46, Karpova), Isabella Echeverri, Olga Carmona, Virgy García (min. 53, Nagore Calderón), Toni Payne, Jeny Morilla (min. 53, Tast Clara), Emilia Zdunek, Aldana Cometti, Sabrina Flors i Maite Albarrán.
Àrbitre: Acevedo Dudley, va amonestar a les llevantinistes Jucinara i Ona Batlle. A les visitants Virgy, Olga, Echeverri i Karpova.
Gols: 1-0, min. 25, Gemma, 2-0, min. 36, Gemma, 3-0, min. 40, Maite (p.p.), 3-1, min. 70, Karpova, 3-2, min. 76, Isabella.
El Levante UD Femení va sortir en tromba al verd de la Ciutat Esportiva de Bunyol, només arrencar la trobada Rocío va avisar de les intencions granotes en rematar amb el cap una pilota de córner que es va estavellar contra el travesser.
Després minuts de domini de la trobada, les llevantinistes van tornar a la càrrega, avançant-se en el partit gràcies a una brillant execució de tir lliure per part de Gemma Gili. La ‘4’ del Levante UD Femení va tornar a veure porteria a menys de deu per a final, quan després regirar-dins de l’àrea sevillista va aconseguir treure un llançament directe a l’escaire. Ja en els minuts finals de la primera part, Maite Albarrán va desviar amb el cap un centre de Zornoza, acabant la pilota dins de la porteria defensada per Cata Coll.
Després del reglamentari pas per vestuaris, el guió del matx no va variar en excés, les de Maria Pry es van apoderar del control de la pilota fins a arribar al empenta de les sevillistes, Karpova retallaria distàncies després de rematar una pilota sense oposició. Després del primer, les de Christian Torres van anar creixent en el xoc, fins al punt que cinc minuts després Isabella va convertir el segon per animar els últims minuts del partit.
No obstant això, les llevantinistes van mostrar un gran treball defensiu per no concedir a les de Christian Toro una nova ocasió amb la qual igualar postures, portant així la trobada al 3-2 final.