El Levante UD va reconèixer la campiona del Món i sevillista María Pérez
El Levante UD Femení va completar un desplaçament a la capital sevillana més que satisfactori amb la victòria contra el Sevilla FC que li dóna un nou impuls en la seva baralla pel somni de la UEFA Women’s Champions League. A més, va continuar amb el seu reconeixement a les futbolistes que, com Alba Redondo, es van proclamar campiones del Món a Austràlia i Nova Zelanda el passat estiu del 2023. En aquesta ocasió, i va ser la mateixa marmessora la que li va fer entrega, l’agasajada va ser la jugadora del quadre andalús María Pérez la que va rebre l’obsequi.
En els prolegòmens del matx, la nostra capitana va fer entrega del reconeixement a la centrecampista cedida pel FC Barcelona a l’equip sevillista.
Cal recordar que, amb anterioritat, en col·laboració amb el nostre patrocinador Fibra València, ja se li ha lliurat aquest obsequi a Eva Navarro, de l’Atlètic de Madrid; Tast Coll, Ona Batlle, Irene Paredes, Aitana Bonmatí, Alexia Putellas, Mariona Caldentey i Salma Paralluelo, del FC Barcelona; ia Missa Rodríguez, Oihane Hernández, Rocío Gálvez, Ivana Andrés, Olga Carmona, Teresa Abelleira, Claudia Zornoza i Athenea del Castell, del Reial Madrid.
Informació i Foto: Levante UD