Esports

El Levante UD suma un punt de la visita al CD Tenerife

El Levante UD va sumar un punt important en la visita al CD Tenerife, un dels millors equips locals. Els llevantinistes van tornar a demostrar que se superen davant de qualsevol adversitat, ja que van haver de jugar amb un futbolista menys durant els últims deu minuts, ja que Capa, amb tots els canvis realitzats, va patir una forta contusió ocular que li va provocar pèrdua de visió i no va poder continuar. L?actitud de l?equip va ser exemplar i es va acabar sumant un bon punt davant un rival difícil i en un estadi complicat.

Durant el primer temps, el conjunt local va gaudir de la possessió de l’esfèric i els blaugranes van anar a més conforme va anar avançant el cronòmetre. El CD Tenerife va colpejar primer en un córner que Sergio González va convertir en gol als quatre minuts de començar. Tot i això, l’acció va ser anul·lada per fora de joc i el marcador es va mantenir intacte. L’equip de Tenerife, amb el domini de la pilota, intentava fer mal, però la feina en defensa dels llevantinistes evitava que Andrés Fernández hagués d’intervenir. El temps avançava sense ocasions clares per a cap dels dos equips fins que al 38 Bouldini va poder avançar l’escaire granota, després d’un córner, però l’acció també va ser invalidada per fora de joc.

Després de la represa, el Levante UD va manejar la possessió i, amb ella, s’aproximava amb més perill a la porteria rival. Tot i això, el CD Tenerife va reaccionar immediatament i va buscar la porteria granota amb ocasions d’Ángel i Enric Gallego. Els valencians van fer canvis a les seves files buscant frescor a les cames i, precisament tres d’aquests canvis, van inventar una acció perillosa que va poder acabar en gol. Una bona combinació entre Giorgi, Iván Romero i Rober Ibáñez va inquietar Juan Soriano però la rematada de Rober va marxar desviada. Més tard, va ser Postigo qui va rematar un córner executat per Pablo però la pilota va anar a les mans del porter. En els darrers minuts del matx, el Levante UD es va veure obligat a jugar en inferioritat numèrica a causa d’un cop que va rebre Capa que el va obligar a retirar-se del terreny de joc en perdre visió.

Els llevantinistes van tirar de casta, van demostrar que es fan més forts davant de qualsevol contratemps i van tornar a mantenir la porteria a 0 per sumar un bon punt.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint