Esports

El Levante UD s’enfrontarà demà al València CF en una trobada retransmesa per À Punt i Gol Play

El Levante UD avança en el seu treball de preparació per a l’inici de la competició de lliga i demà dimecres disputarà el seu quart partit amistós de pretemporada. Els de Julián Calero visitaran a les 19 hores el València CF a l’Estadi Antonio Puchades de la Ciutat Esportiva ubicada a Paterna.

Aquest compromís serà el segon que el conjunt llevantinista disputi en aquesta pretemporada davant d’un rival de superior categoria. El primer es va celebrar dissabte passat davant el Deportivo Alabès a l’Estadi Olímpic Camilo Cano de La Nucía i va acabar amb empat a un gol. Anteriorment, l’equip granota es va mesurar al CD Castelló, amb triomf del Levante UD per 1-0, i al Qatar SC, amb golejada blaugrana per 0-4.

Els de Julián Calero demà continuaran posant en pràctica els aspectes que s’estan treballant durant aquesta pretemporada en un matx que serà retransmès per À Punt, que també realitzarà en directe el partit que el Levante UD disputarà davant el Reial Saragossa el proper 9 d’agost, i Gol Play.

Informem a tots els aficionats del Levante UD que demà no hi haurà entrades a la venda, ja que l’accés estarà permès per a aquells socis del València CF que han retirat prèviament la seua localitat i que ja han completat l’aforament.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint