Esports

El Levante UD repren els entrenaments amb Óscar Clemente

La plantilla del Levante UD ha efectuat aquest matí la primera sessió de treball de la setmana amb la ment posada en el matx d’aquest dissabte a les 21 hores davant del CD Eldense a l’Estadi Nuevo Pepico Amat. La Ciutat Esportiva ha estat l’escenari d’aquest entrenament en què el tècnic Felipe Miñambres ha pogut comptar amb Óscar Clemente que no va estar disponible el cap de setmana passat al patir unes molèsties al turmell esquerre. Per la seva banda, Ángel Algobia evoluciona de manera favorable de la seva lesió muscular al soli de la cama dreta i està previst que en els propers dies es pugui exercitar amb la resta dels seus companys. L’equip traslladarà demà dimecres la sessió de treball al Ciutat de València, on tornarà a entrenar divendres, mentre que dijous ho farà a la Ciutat Esportiva.

 

 

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint