El Levante UD reparteix somriures i il·lusió a la cavalcada dels Reis Mags
El Levante UD va tornar a tenyir de blaugrana els carrers de València en una de les nits més màgiques de l?any. L’entitat llevantinista va acompanyar els Reis Mags en el recorregut pels carrers de la capital del Túria repartint regals, somriures i il·lusió.
Jugadors i jugadores de les diferents seccions del club d’Orriols van participar a la cavalcada de València atraient les mirades dels més petits. Campanya, del primer equip masculí; Andreea Paraluta, Viola Calligaris, Nuria Mendoza i Silvia Lloris, del primer equip femení; Fede i Peléh, del futbol sala; David Casinos, del projecte Di_Capacitat de la Fundació Cent Anys; i diferents jugadors de les seccions d’esport adaptat de la Fundació van ser els protagonistes de les carrosses llevantinistes.
Informació i Foto: Levante UD