El Levante UD posa a la venda les entrades per al partit de copa S.M El Rei davant el CD Tarancón
El Levante UD torna a posar a la venda les entrades per a la trobada corresponent a la primera eliminatòria de la Copa S.M. El Rei, que enfrontarà el conjunt llevantinista davant el CD Tarancón dijous que ve, 5 de novembre, a les 19.00 hores al Camp Municipal de Tarancón.
La venda de localitats es realitzarà de forma en línia a través de la plataforma oficial del club des d’ara fins dimarts a les 12 hores (o fins a esgotar existències).
El club s’ha posat en contacte per correu electrònic amb els aficionats que van comprar la seva entrada per dimecres passat atès que el partit va ser ajornat. Ara s’obre un nou procés de venda d’entrades per a tots aquells que puguin assistir a la nova data.
Enviament de les entrades
Totes les localitats gestionades a través del Levante UD seran enviades per correu electrònic de manera individualitzada a cada aficionat comprador a partir del proper dimarts 3 de novembre. Per tant, com sempre, és molt important tenir ben escrit i correctament el correu.
Entrada gratuïta per als menors de 3 anys
Atenent la normativa del club local per a aquesta trobada, l’accés serà gratuït per als nens menors de 3 anys.
Informació i Foto: Levante UD