El Levante UD perd davant el Sevilla i diu adeu a la copa de la reina (3 a 0)
Llevant UD: Paraluta; Alharilla (O. Batlle, 72 ‘), Guti (Redondo, 46’), Ivana, Rocío, Jucinara; Maitane (Gemma, 46 ‘), Zornoza, Banini; Eva Navarro i Esther (Andonova, 72 ‘).
Àrbitre: Contreras Patiño (Col·legi Madrileny). Va amonestar, per part de l’Sevilla FC, a Zdunek (57 ‘) i a la llevantinista Ivana (75’).
Gols: 1-0, min. 12: Nagore. 2-0, min. 16: Karpova. 3-0, min. 50: Zdunek.
Adéu a la Copa de la Reina. El Levante UD Femení va caure derrotat per 3-0 davant d’un bon Sevilla FC que va saber fer mal a les granotes quan va tenir l’oportunitat i en tres precisos cops va ser qui va aconseguir accedir als quarts de final de l’torneig de l’KO. En tres gols molt semblants, dos d’ells a la primera meitat i tots ells a l’contraatac, l’equip de Cristian Toro va aconseguir baixar a les de Maria Pry de la competició. Ara, toca centrar-se en l’important duel de la Primera Iberdrola enfront de l’Atlètic de Madrid de diumenge que ve.
L’arrencada de la trobada va ser bastant nefast per als interessos de les granotes. El partit estava escrit per al domini de l’Levante UD Femení però això comportava un risc i era que el Sevilla FC, amb perverses intencions a l’contraatac, agafés en un renuncio a l’equip i això va passar per dues vegades en quatre minuts. La primera al 12 ‘, en una contra molt ràpida dirigida per Payne per la sinistra i amb passada cap enrere de Nagore perquè la exblaugrana l’colés per dalt. A l’poc, Karpova resoldria una altra jugada en un vist i no vist que va pujar el 2-0 a el marcador de l’Jesús Navas. Per la resta, eren les de Maria Pry les que ostentaven el domini de la pilota que va ser infructuós en el tangible tot i que, abans de tot això, el panorama podria haver-se vist alterat només arrencar si Tast Coll no li hagués fet un autèntic gran parada a Esther quan l’andalusa es va girar amb tot l’estadi sevillista tement el primer gol. Després, passat l’equador, en un centre-xut que es va anar enverinant Alharilla va enviar l’esfèrica a l’travesser i Paraluta també va entrar en acció amb una bonica estirada a tir de Payne.
Amb aquests dos gols de renda es va aturar la trobada però la situació no anava a millorar. Als cinc minuts de la represa, Karpova va rebre una pilota llarga i va arrencar la moto fins que va cedir el cuir a la frontal a Zdunek, que li va ficar a l’escaire. Paraluta encara faria una bona parada a tir de Karpova a l’equador d’un segon temps que es consumiria sense possibilitat de remuntada o si més no de gest de la mateixa.
Incidències: Estadi Jesús Navas. Vuitens de final de la Copa de la Reina 2020.