El Levante UD ha iniciat la pretemporada amb les pertinents proves mèdiques i fisiques
La plantilla llevantinista ha iniciat la pretemporada amb les pertinents proves mèdiques i físiques prèvies a l’inici de la feina sobre el terreny de joc.
Els jugadors s’han acostat a la Clínica Ivre ia la Ciutat Esportiva per sotmetre a un exhaustiu control en què, entre altres proves, se’ls ha realitzat la d’esforç, el ecocardio, valoracions funcionals de l’aparell locomotor, exploracions generals de l’aparell locomotor i tots els òrgans, i valoració de la composició corporal.
Demà dissabte els integrants de la plantilla seguiran passant aquestes proves, tant en Ivre com a la Ciutat Esportiva, a més dels tests PCR.
L’equip s’exercitarà el dilluns en doble sessió (9.00 i 18.30 hores) a la Ciutat Esportiva.
Informació i Foto: Levante UD