DestacatEsports

El Levante UD Femení afronta el seu repte més exigent en el Johan Cruyff

El Levante UD Femení afronta aquest diumenge, a partir de les 12:00 hores (retransmès per Llevant UD Ràdio ia la tele per Barça TV), el que segurament constitueix el seu repte més complicat de la temporada pel que fa a partits concrets es refereix: la visita a l’estadi Johan Cruyff. Allà l’espera el FC Barcelona Femení, el líder de la Primera Iberdrola, una condició que de moment comparteix amb el Deportivo. Les granotes visiten territori blaugrana en el seu millor moment després de sumar sis punts de sis possibles en les últimes dues jornades.

Les de Maria Pry han aclarit bona part dels dubtes que els perseguien després d’algun indesitjat ensopegada, sobretot a la Ciutat Esportiva de Buñol. Això sí, lluny de casa és un dels equips més fiables de la competició. No en va, acumulen dues victòries contra el UDG Tenerife i el CD Taló i un empat en el sempre difícil Zubieta davant la Reial Societat. Ara, els queda ratificar en una gran cita.

La visita a Barcelona serà especial per a algunes futbolistes amb passat culer encara que qui arriba en un gran estat de forma és Gemma Gili, que va arribar de la Ciutat Comtal aquest estiu passat i ha marcat tres gols en els últims dos partits. Andonova, per la seva banda, que també va aterrar fa uns mesos al Levante UD Femení procedent del Barça, encara no està recuperada de la seva lesió.

Informació i Foto: LevanteUD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint