DestacatEsports

El lema interioritzat en el vestuari del ValenciaCF

Amb l’inici de curs a la volta de la cantonada, el València CF ha demostrat que no parteix de zero després de les dues temporades amb Marcelino al capdavant, ja té una identitat molt definida, una estructura d’equip clara, uns valors i un lema interioritzat un a un per tots els futbolistes: “Ningú és tan bo com tots junts”.

Els reforços han comprovat ‘in situ’ que el grup és molt bo i no només destaca a la gespa, també pel seu component humà allunyat dels focus, guiat per Marcelino i els capitans. Tothom coneix les regles de joc internes de l’equip, ia partir d’aquí s’està treballant per pujar el nivell, que ja ha és molt alt, culminat la temporada passada amb la consecució del títol de Copa que van a defensar aquesta temporada i tornant a estar entre els millors clubs d’Europa en disputar la UEFA Champions League.

La unitat del grup amb la seva afició van ser claus per lluitar fins al final per aconseguir els objectius i, de cara a aquesta exigent temporada, tornar a ‘jugar’ junts de principi a fi serà clau: l’equip il·lusionant i reflectint uns valors amb els quals se senti identificat la seva afició que, sens dubte, no va deixar de donar suport en cap moment als seus futbolistes.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint