Esports

El Juvenil A del ValenciaCF perd davant el Young Boys a la UEFA Youth League

El Juvenil A de l’Acadèmia del València CF va fer tot el possible per aconseguir la victòria davant el BSC Young Boys, però al final va patir una dolorosa derrota per 0-1 en la quarta jornada de la fase de grups de la UEFA Youth League, en una trobada en la que va lluitar, va treballar, va barallar i va gaudir d’ocasions, però en el qual es va trobar amb un gol en contra en els últims minuts que, al final, va ser decisiu.

A l’espera del partit que es disputa a les 16 hores a Torí entre la Juventus i Manchester United, els de Mista van sortir a la gespa sense pensar en res més que guanyar als suïssos, ja que qualsevol altre resultat no els valia. Jordi Escobar va ser el primer protagonista amb diverses rematades consecutius que no van veure porta, el primer pel meta i els dos següents per bloquejos consecutius de defenses visitants.

Era un joc molt igualat, amb pocs espais i molt esforç físic. Malgrat això els blanquinegres es mostraven més verticals i Pablo Jiménez, cap a la mitja hora, va ajustar la seva rematada al pal esquerre, encara que lleugerament fora. Segon avís local. No obstant això, el BSC Young Boys va generar l’ocasió més clara amb un xut des de prop de Petignat que va pegar al pal i, en el rebuig, Hugo Guillamón va rebutjar a córner.

Però el Juvenil A, amb paciència i tocant la pilota de costat a costat per trobar forats, va passar a dominar la situació en el tram final de la primera meitat. Kang In, entre línies, va donar molta mobilitat davant el multitudinari engranatge suís. Al final, no es va moure el marcador i tots dos equips van marxar als vestidors després d’un assalt de molta lluita i igualtat.

Després del descans Mista va moure l’onze amb l’entrada de Martín Lapeña per Ricardo Campos. Calia explotar les bandes per desencallar la muralla suïssa. I molt aviat un centre xut de Pablo Jiménez va ser refusada amb dificultats pel meta Neuenschwander. Però el Young Boys no es rendia i Ballet a punt va estar de fer el primer, però un providencial encreuament de Guillem ho va evitar. El mateix jugador també va provar poc després sense trobar la porteria.

L’emoció es respirava per moments al Antonio Puchades. L’empat no servia per als interessos valencianistes que volien la victòria. Passaven els minuts i no arribava aquest anhelat gol. I en una fase de major control local una pilota perduda en l’àrea va propiciar que el Young Boys s’avancés per mediació del recentment incorporat De donno. Tot un gerro d’aigua freda. Carlos Pérez i Fran Cortijo van fregar l’empat que no va arribar malgrat intentar-ho una vegada i una altra. Al final, derrota per la mínima dels blanquinegres que van merèixer més en aquest xoc.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint