El junior A del Tau Castelló jugarà el campionat d’espanya
Aquest cap de setmana a Calp s’ha disputat la Final Four júnior de la Comunitat Valenciana en què ha participat l’equip castellonenc al costat del València Basket, Lucentum Alacant i Don Bosco.
El TAU Castelló júnior dirigit per Ximo Ribelles va jugar el primer partit contra el Lucentum amb resultat 72-62 per als alacantins en un partit que va estar igualat fins a l’últim quart en què el Lucentum va prémer l’accelerador per emportar-se el partit.
A la segona jornada, el València Basket, campió d’aquesta fase, no donava cap opció a les rajoles i van vèncer 50-92. Amb les dues primeres places resoltes de la fase, quedava un darrer partit entre el TAU Castelló i el Don Bosco en què es jugaven la tercera plaça de la Comunitat Valenciana i el pas al Campionat d’Espanya.
Aquest matí en un partit igualat i molt competit pels dos equips els nois de Ximo Ribelles han aconseguit doblegar el Don Bosco 79-70. Els de la Plana sabien que el d’avui havia de ser el partit clau i han respost perfectament a les expectatives desplegant un joc a l’alçada de la importància del partit.
Amb aquesta victòria l’equip castellonenc ha fet història sent el primer equip júnior del club que es classifica per a una fase final del Campionat d’Espanya, que es disputarà a Huelva del 30 d’abril al 6 de maig.
Informació i Foto: Tau Castelló