Més notícies

El IVASS posa en marxa un servei especialitzat en alteració greu de la conducta o problemes de salut mental

L’Institut Valencià d’Atenció SocialSanitària (IVASS), adscrit a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha posat en marxa un nou servei pilot especialitzat en alteració greu de la conducta o problemes de salut mental adreçat a les persones amb diversitat funcional intel·lectual dels habitatges tutelats.

La directora general de l’IVASS, Noelia Martí, ha explicat que «es tracta d’un projecte pilot que neix amb l’objectiu d’oferir atenció i intervenció clínica psicològica i psiquiàtrica en l’entorn habitual de les persones usuàries dels habitatges tutelats de l’entitat que presentin diagnòstic dual «.

La xarxa d’habitatges de l’IVASS està formada per cinc recursos comunitaris. En concret, 2 vivendes tutelades assistides i 3 habitatges supervisats de promoció de vida independent on resideixen 28 persones amb diversitat funcional intel·lectual.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint