Més notícies

El Ivace destinarà prop de 5 milions d’euros per subvencionar al 100% la millora i modernització de 15 polígons del Camp de Túria a 2018 i 2019

El Ivace, dependent de la Conselleria d’Economia Sostenible, sectors productius, Comerç i Treball, destinarà el 2018 i 2019 un total de 4,81 milions d’euros per subvencionar al 100% els projectes de millora de 15 polígons industrials de 9 municipis de la comarca del Camp de Túria.

Aquestes subvencions s’emmarquen dins de la convocatòria d’ajuts del Ivace per a projectes de millora, modernització i dotació d’infraestructures i serveis en polígons, àrees industrials i enclavaments tecnològics amb caràcter plurianual per als exercicis 2018 i 2019.

La directora general de l’Ivace, Júlia Company, ha destacat «la bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa al Camp de Túria, que ha estat una de les comarques de la província de València on es subvencionaran un major nombre de projectes».

En concret, rebran ajudes del Ivace els polígons les Eres de Benaguasil, I-3 l’Horta Vella de Bétera, Laboratoris Ràdio i Pla de Rascanya de Llíria, Masia de Comte de Loriguilla, Polígon Industrial de Marines, Els Vents de Nàquera, Mas de Tous de la Pobla de Vallbona i Argilagar del Rull de Vilamarxant.

Al municipi de Riba-roja de Túria, es beneficiaran dels ajuts de millora i modernització dels polígons Oliveral i By-pass, Entrevies, Sector 12 i Bassa, Sector 13 i Masia de Sant Antoni, Casanova i Sector 14.

Company ha detallat la importància d’aquestes subvencions per a la comarca del Camp de Túria ja que «permetrà millorar substancialment la qualitat dels polígons industrials redundant directament no només en les empreses, sinó també en els treballadors, empreses instal·lades i en els municipis beneficiats» .

En aquest sentit, ha explicat que per 2018 el Ivace destinarà 2.610.000 d’euros per a 9 municipis del Camp de Túria a 2018 i 2,2 milions d’euros per 2019 per subvencionar els projectes al 100%.

Els municipis que rebran els ajuts són Benaguasil, Bétera, Llíria, Loriguilla, Marines, Nàquera, la Pobla de Vallbona, Riba-roja de Túria i Vilamarxant.

Actuacions subvencionables al Camp de Túria

Entre les actuacions que se subvencionaran en els polígons del Camp de Túria destaquen la implantació de vigilància a través de CCTV connectat a la Policia Local, de serveis contra incendis, carril bici i de passarel·les de vianants. Així com la millora de la imatge del polígon, de l’enllumenat públic, de les zones verdes i del subministrament d’aigua.

També se subvencionarà la implantació d’ecoparc, creació d’eina web amb informació del polígon industrial accessible al Ivace, la millora viària i la millora de la senyalització o identificació de carrers i de la senyalització horitzontal i / o vertical del trànsit.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint