Més notícies

El Ivace destina 3,9 milions d’euros als instituts tecnològics per al desenvolupament de projectes 4.0 en els sectors productius

L’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace) ha destinat als instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana 3,9 milions d’euros per al desenvolupament i implementació de projectes pilots 4.0 en els sectors productius de la Comunitat Valenciana.

L’assignació de les ajudes es realitzarà en règim de concurrència competitiva i estan cofinançades al 50% mitjançant el Programa Operatiu FEDER de la Comunitat Valenciana 2014-2020.

Els projectes susceptibles de finançament han de ser desenvolupats pels centres tecnològics de manera individual o conjuntament, però sempre amb la cooperació d’empreses valencianes des de l’inici del projecte.

La convocatòria oberta des del 2 de juliol fins al 16 del mateix mes, atén l’aposta del Ivace per facilitar la transformació del teixit industrial de la Comunitat. En aquesta comesa, segons ha assenyalat la directora general de l’Institut, Júlia Company, el potencial i experiència dels instituts és determinant.

«Tenim a la Comunitat Valenciana una sòlida xarxa de centres tecnològics amb 871 investigadors, 5.110 empreses associades, 12.200 empreses clients i titulars de 127 patents, el que fa més que necessari aprofitar d’aquesta infraestructura en benefici de les empreses», ha destacat Company.

La responsable de l’institut ha recordat que en 2018 Ivace Innovació ha invertit en els centres tecnològics 38 milions d’euros, un 34,5% més que en l’exercici anterior, i alhora ha destacat les mesures posades en marxa per establir un marc estable de col·laboració entre la Generalitat i els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana.

«Aquesta col·laboració – ha afegit Company- ens ajuda a garantir la viabilitat de les activitats de caràcter no econòmic que desenvolupen els centres tecnològics recuperant la seva funció pública com a instrument de generació de coneixement, innovació, i competitivitat per avançar en la transformació del model productiu de la Comunitat Valenciana «.

Ivace Innovació finança el 100% dels costos subvencionables del projecte, entre els quals destaquen les despeses necessàries per a la implementació dels pilots demostratius associades al projecte de R + D i les despeses del personal propi.

 

 

Informació i Foto: http://www.gva.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint