El III Red Pier Fest arriba al moll de Costa de PortCastelló
Un festival d’entrada gratuïta que preveu un total de 31 actuacions entre grups de rock & soul i Dj, entre ells bandes locals com Els franel·les, Balloon Flights i Junior Mackenzie. També comptarà amb grups internacionals com les Barbeqbarbies, que portaran el hardrock nòrdic des de terres filandesas. La visió femenina de la música arribarà de la mà del trio The Mani-les i Flamingo Tours.
Com en edicions anteriors, el festival instal·larà gastronetas i un Red Pier market per tal de combinar música amb tot tipus d’activitats. Cal destacar la concentració el dissabte de 650 harleys, una exposició de cotxes americans i bicicletes customitzades.
El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha posat en valor el «caràcter distintiu» d’aquest festival «perquè acosta la música a tot tipus de públic i col·labora en la dinamització del port de Castelló». Francisco Toledo ha reiterat el seu objectiu d ‘ «obrir el port a la ciutat» i ha afegit que esdeveniments «com el Red Pier Festival contribueixen a donar vida al moll de Costa».
El president de l’Autoritat Portuària ha agraït la iniciativa de Produccions A Quemarropa, amb Pablo Sebastiá al capdavant, així com el suport de l’Ajuntament de Castelló i la Diputació de Castelló «perquè aquest festival creixi cada any i contribueixi a situar PortCastelló al mapa de l’oci i el turisme «.