Esports

El groguet Étienne Capoue ha analitzat hui dimecres 30 de març de 2022 diversos assumptes d’actualitat

El migcampista del Villarreal Étienne Capoue ha comparegut en roda de premsa aquest dimecres 30 de març per a repassar l’actualitat del club, especialment, els importants encontres davant el Levante (dissabte, 16.15 hores) i l’FC Bayern (dimecres, 21.00 hores). Aquestes són les declaracions més destacades del futbolista francés:

Partit clau davant el Llevant

“No aconseguim guanyar la jornada anterior i volem lluitar per estar a Europa. La temporada és molt llarga i durant ella hi ha alts i baixos. Tenim la confiança de l’entrenador i entre els companys. Guanyar al Llevant és un repte molt complicat i molt important. Els partits abans de la Champions són vitals per a aconseguir confiança i que l’afició estiga amb nosaltres”.

La dificultat de la Lliga de Campions

“La Champions és molt difícil, però ho estem fent bé. Ens enfrontem al FC Bayern, que per a mi és el millor equip d’Europa. Gaudirem de l’eliminatòria. Sabem que patirem perquè ells estrenyen moltíssim i tenen un joc molt difícil de defensar, però no hem de tindre por. Podem aconseguir un bon resultat a casa”.

Confiança en Unai Emery

“L’entrenador és molt intel·ligent. Durant la seua carrera ha demostrat que fa molt bé el seu treball, ha aconseguit molts títols. Gràcies a ell tinc un títol d’UEFA Europa League. Fa una gran faena per a conéixer al rival i saber com hem de jugar”.

Gaudint al Villarreal

“A la fi de 2020 no pensava que anava a recórrer aquest camí, però he tingut sort i estic gaudint-lo. No vull que aquest camí s’acabe ja. Vull continuar gaudint de la Champions League i aconseguir un bon lloc en LaLiga”.

 

 

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint