Política

El GPP demanarà d’urgència la compareixença de Miguel Polo a la comissió d’investigació de la dana de les Corts

El portaveu del GPP a la comissió d’investigació de la dona a les Corts, Nando Pastor, ha anunciat que el GPP sol·licitarà la compareixença urgent del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, a la comissió que s’està desenvolupant al parlament autonòmic.

El portaveu popular ha ressaltat que “els que han estat deu mesos donant lliçons i col·locant el PP al centre de la diana, ens diuen ara que no es podia preveure el que passaria. Els que es presumien d’informar puntualment són els mateixos que ara reconeixen que van menysprear el correu amb l’alerta del Poyo. Els responsables de controlar el barranc durant tot el dia a les 7 del vespre. Han estat deu mesos d’estafa narrativa als valencians”.

Pastor ha explicat que “considerem urgent que Polo comparegui com més aviat millor perquè, després de deu mesos de silenci, ha desmuntat el relat oficial de l’esquerra i, en concret del PSOE, i més tenint en compte la gravetat de les seves declaracions davant la jutge de Catarroja. És inaudit i ofensiu conèixer que, deu mesos després de la barra, el socialista Miguel Po Poyo, que és on es va concentrar el nombre més gran de víctimes mortals, era a Babia, no es va assabentar de res i del que se n’assabentava, li restava importància i no ho considerava rellevant”.

Nando Pastor ha indicat que “sol·licitarem a la Mesa de la comissió que es reuneixi per estudiar la possibilitat que Miguel Polo comparegui a la Comissió convocada per al proper dia 30. Volem que vingui, que ens aclareixi si això és veritat i que aclareixi qualsevol dubte per evitar tergiversacions i crits sobre el que ha passat aquell dia”.

Pastor ha assenyalat que “el president de la CHJ ha aportat noves llums a la investigació en la seva compareixença davant la jutgessa i volem que vingui a les Corts per explicar-nos què va passar aquell dia. El que no és de rebut és que declari una cosa a la jutgessa i després ho negui a la sortida. Estem ja acostumats a una cosa, diuen a la mentides dels socialistes. Volem la veritat perquè després d’escoltar Miguel Polo, al PSOE no li queda cap credibilitat. I aquí no parlem només d’un polític que s’amaga.

El portaveu popular ha indicat que “s’ha demostrat que els qui presumien de fer-ho tot bé i estar al corrent de tot, han resultat ser uns incompetents i uns negligents al capdavant de les seves responsabilitats públiques, per les quals segueixen al lloc i cobrant un sou públic avui. Ara ja sabem per què ho tenien “segrestat” no ha parlat. portava entre mans. El pitjor és que avui continua sent el socialista que controla el que pot passar als barrancs i lleres de la Comunitat Valenciana. És per això que demanem que sigui cessat d’urgència.

Informació i Foto: PPCV

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint