El golas de l’albinegre Muguruza candidat a millor gol de l’any a segona divisió b
El gol de ‘Mugu’ va superar un tall en el qual hi havia set gols nominats, dels quals només queden quatre. Aquesta diana va suposar el 2-0 als pocs minuts d’arrencar la segona meitat del partit contra el conjunt d’Alcoi. Finalment el partit acabaria 3-0, el que suposaria la primera victòria del CD Castelló en el seu retorn a la categoria de bronze després de set anys a Tercera.
Muguruza ha tingut una actuació destacada la temporada que acaba de culminar, sent un dels majors artífexs de la salvació i convertint-se en un dels favorits de l’afició. El basc també ha estat dels jugadors més utilitzats per Óscar Cano, fent-se l’indiscutible amo de la banda dreta, disputant un total de 2.727 minuts, sent el cinquè jugador amb més minuts de la plantilla després Álvaro Campos, Eneko Satrústegui, Carlos Delgado i Rafa Gálvez.
Els números de l’planter de la Reial Societat són dignes d’admirar ja que, tot i haver jugat la major part de la temporada d’carriler ha aconseguit ser, amb vuit assistències, el màxim assistent de l’equip albinegre. Ha jugat 33 partits amb la albinegra aquesta temporada, en què ha aconseguit tres gols. A més del 2-0 a l’Alcoià, va ser l’encarregat de transformar la pena màxima en el descompte davant el Cornellà per aconseguir l’empat a dos. El seu altre gol també va donar punts, va ser que posava el 2-1 davant el Peralada, partit que finalitzaria 3-1, però que el d’Hagi es va encarregar amb un cop de cap d’avançar els albinegros en un partit que se’ls havia posat costa amunt amb el 0-1 dels catalans.