Cultura

El EMAC. esgota les entrades per Rigoberta amb el seu trasllat a al Teatre Payà de Borriana

El concert de Rigoberta Bandini i Maria Jaume que posarà el punt i final a la sisena edició de l’emac.2021 el 13 de juny ha esgotat les entrades en només dos dies després d’anunciar el seu trasllat del CMC la Mercè a al Teatre Payà de Borriana.

L’edil de Cultura, Vicent Granel, i el director de festival, Vicent Tormo, han explicat que ha estat un canvi “consensuat” amb els artistes i amb la Regidoria de Cultura, que pretén “reunir el públic per acomiadar aquesta sisena edició de l’EMAC ., que se celebra al juny per motius de la pandèmia de la manera més especial possible “.

Així mateix, han agraït “la resposta de públic a l’esgotar les entrades en només dos dies després d’anunciar a través de les xarxes socials el trasllat i l’ampliació de l’aforament”.

Rigoberta Bandini i Maria Jaume pujaran a l’escenari de Teatre Payà el diumenge 13 de juny per posar el punt final de l’emac.borriana en horari vespertí per millorar la seguretat sanitària de l’espectacle, i comptar amb totes les mesures de seguretat de la mateixa teatre.

“Seguirem treballant perquè la resposta de la gent sigui la mateixa aquest any, tot i que amb una edició especial a causa de la situació sanitària”, han explicat els dos responsables.

Rigoberta Bandini i Maria Jaume

Rigoberta Bandini no existeix, és una invenció de l’artista multidisciplinar Paula Ribó (Barcelona, ​​1990) per posar una mica de llum en aquests temps. Amb quatre temes publicats el 2020 i videoclips gravats amb el mòbil, ha arribat a les primeres posicions de la llista dels virals de Spotify, especialment amb la seva cançó “In Spain we call it Solitud”. O el seu nou i aclamadísimo single Gossa que s’ha convertit en un himne instantani.

El folk acústic de Maria Jaume estén un pont entre les grans cantautores de l’indie contemporani (Angel Olsen, Julia Jackin, Stella Donnelly) i la fecunda escena mallorquina actual. Cançons de distància curta, cobertes per un halo de malenconia i que apel·len a l’estat mental propi de la primavera, vivificant però propens a l’canvi imprevist.

Les persones que ja tinguessin entrades per a aquest concert al CMC la Mercè hauran rebut un correu electrònic de part de la ticketera amb l’entrada actualitzada el nou espai.

programació

emac.2021 estarà totalment adaptat a la normativa sanitària vigent, la programació tindrà lloc en els seus dos escenaris clàssics l’Amfiteatre i el jardí arqueològic, i també al Teatre Payà. Els horaris es publicaran més endavant, per estar així adequats i actualitzats a les directrius de Sanitat de cada moment.

Cal recordar que la programació de l’emac.2021 compta amb noms com: Califat ¾, Aina Palmer, Soledad Vélez, TMATNB, VVV, els que actuaran al Escenari Amfiteatre, amb totes les entrades venudes.

El jardí arqueològic, i amb entrada lliure, serà l’escenari dels concerts de Laura Esparza i Carlos Esteban, Donallop, Menta, El Suís, Setmana Santa, Capricorn Un i Tatiana Javaloyes.

Els DJ tornaran a tenir una presència important en les Vermout Sessions que se celebren a la Mercè, que comptarà amb noms com: Anticicló i Borrasca, Char Lee, Lore Nieto, Joan Soler, 1 / 4FExilio, El Huateque by Els Dominguito, Cansalada de l’ zodíac, Continuïtat i Tormix & Friends.

Informació i Foto: Ajuntament de Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint