Esports

El director general d’Esport destaca el rècord de participació de seleccions nacionals als FIA Motorsport Games

El director general d’Esport, Luis Cervera, ha destacat el rècord de participació de seleccions nacionals als FIA Motorsport Games que se celebraran a València del 23 al 27 d’octubre.

En concret, està previst que participin a l’esdeveniment 85 Federacions, la qual cosa significa que “seran els majors FIA Motorsport Games de la història”, segons ha assenyalat Cervera en la presentació de la selecció espanyola participant a la competició, celebrada a Madrid al Consell Superior dEsports.

València acull els considerats jocs olímpics de l’automobilisme que es disputaran per primera vegada a Espanya. En concret, les seus són el Circuit Ricardo Tormo, l’Aspar Circuit, la Ciutat de les Arts i les Ciències i la comarca de Requena Utiel, on es disputaran un total de 27 disciplines emmarcades en 6 categories.

Luis Cervera ha assenyalat que es tracta d’un “esdeveniment únic al món” que suposa “la cirereta de les celebracions del 25è aniversari del Circuit Ricardo Tormo”. A més, ha convidat els aficionats a participar en les diverses proves. «Això serà una festa de l’automobilisme, una oportunitat per compartir la nostra afició per les quatre rodes».

L’esdeveniment començarà el dimecres 23 d’octubre amb la cerimònia inaugural a la Ciutat de les Arts i les Ciències i donarà pas a quatre dies d’acció amb el Circuit Ricardo Tormo com a principal escenari, mentre que la cloenda també tindrà lloc en una gala a la Ciutat de les Arts i les Ciències el diumenge 27.

Un total de 27 pilots nacionals han estat els elegits pel seleccionador, Antonio Rodríguez, i estaran capitanejats per Luis Moya, que serà l’abanderat espanyol a la cerimònia d’inauguració.

La selecció espanyola compta amb tres pilots valencians: José Manuel Pérez Aicart, de Vinaròs; Germán Sánchez Flor, de Torrevella i Sandro Pérez, d’Elda.

Les entrades per assistir-hi són a la venda a la web del Circuit Ricardo Tormo.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint