CulturaDestacat

El desenvolupament sostenible i la lluita contra el canvi climàtic destaquen entre els continguts de les noves exposicions de la Ciutat de les Arts i les Ciències

La Ciutat de les Arts i les Ciències compta des d’aquest mes amb les noves exposicions ‘Davant el canvi, canviem’ i ‘Junts podem aconseguir-ho’, que aborden alguns dels principals desafiaments plantejats pel canvi climàtic i que aquest dimecres centren l’atenció amb motiu del Dia Mundial per a Combatre la Desertificació i la Sequera. Les dues mostres són gratuïtes a l’estar instal·lades en zones de lliure accés.

L’exposició ‘Davant el canvi, canviem’ mostra petites pinzellades del que implica el canvi climàtic per al planeta Terra i crida a reflexionar a l’visitant sobre la forma d’actuar per intentar pal·liar les greus conseqüències que comporta. La mostra està instal·lada en els exteriors de la Ciutat dels Arts i els Ciències.

En el Carrer Menor de al Museu de les Ciències, el públic pot conèixer la mostra ‘El Consell de la Infància contra el canvi climàtic. Junts podem aconseguir-ho ‘que es presenta com un decàleg ambiental formada per 10 panells en el qual s’exposen aspectes determinats de l’entorn, el planeta o l’acció humana. L’exposició ha estat concebuda pel Consell de la Infància de Museu, tant en la selecció de temes com en els textos i dibuixos.

Després de recórrer aquestes exposicions, que són de lliure accés, el públic pot accedir a l’interior el Museu dels Ciències per una preu especial. Fins al 28 de juny les entrades a Museu tindran una tarifa única i econòmica de 4 euros. D’aquesta manera, la Ciutat dels Arts i els Ciències vol continuar promocionant la visita al Museu, adaptant el preu per la limitació d’ús tàctil de mòduls a causa de les mesures higienicosanitàries.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint