Política

El Consell renova la col·laboració amb la Universitat d’Alacant en matèria de participació ciutadana

El Consell ha renovat la col·laboració entre la Conselleria de Participació, Transparència i Cooperació i la Universitat d’Alacant (UA) per al foment de les activitats de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana en matèria de participació ciutadana durant el 2023.

En concret, la Conselleria de Participació aporta 30.000 euros per al projecte de recerca i promoció de la participació ciutadana a les entitats locals i associatives de la Comunitat Valenciana.

Per desenvolupar aquesta iniciativa es realitzarà una anàlisi de les pràctiques de participació ciutadana a les entitats locals valencianes.

Alhora, es proposa un diagnòstic estratègic de la situació del sector associatiu valencià i, en concret, sobre el discurs de les associacions d’àmbit local sobre l’acció política dels ajuntaments en relació amb la participació ciutadana.

La Universitat d’Alacant participa també en l’organització i el disseny de dues jornades sobre experiències de democràcia participativa i innovació en participació ciutadana.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint