Més notícies

El Consell renova amb la Universitat Cardenal Herrera-CEU la realització de pràctiques formatives a la Conselleria d’Agricultura, Ramaderia i Pesca

El Ple del Consell ha renovat el conveni de cooperació educativa entre la Conselleria dAgricultura, Ramaderia i Pesca i la Universitat Cardenal Herrera-CEU, per a la realització de pràctiques formatives de lalumnat universitari.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és possibilitar que l’alumnat d’aquesta institució acadèmica realitzi pràctiques formatives i projectes de fi de carrera, de fi de grau o de màster, en dependències de la Conselleria d’Agricultura, Ramaderia i Pesca o en algun dels seus centres dependents, amb l’objectiu de completar la formació universitària.

Lalumnat seleccionat per a la realització daquestes pràctiques laborals rebrà un abonament mensual de 600 euros en consonància i proporció a les hores realitzades, que seran 25 setmanals, sense que es pugui excedir el 50 % de la durada total del curs acadèmic.

Per al desenvolupament daquests ajuts, dirigits a retribuir les pràctiques destudiants de la Universitat Cardenal Herrera-CEU, la Conselleria dAgricultura destinarà un total de 7.000 euros.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint