Política

El Consell nomena els membres de la Junta Electoral de la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat el decret pel qual es nomenen els membres de la Junta Electoral de la Comunitat Valenciana.

En aquest sentit, l’article 16 de la Llei 1/1987, de 31 de març, de la Generalitat Valenciana, Electoral Valenciana, estableix que la Junta Electoral de la Comunitat Valenciana està composta per un president, que correspon a el president de Tribunal de Justícia Valencià, i per sis vocals.

En aquest sentit, s’especifica que tres dels vocals han de ser magistrats de Tribunal Superior de Justícia designats per sorteig i els tres restants han de ser catedràtics o professors titulars de Dret, en actiu, de les universitats valencianes.

Aquests seran designats a proposta conjunta dels partits, federacions, coalicions o agrupacions d’electors amb representació en Les Corts.

Així mateix, s’estableix que el secretari de la Junta Electoral de la Comunitat Valenciana serà el lletrat major de les Corts. A més, s’indica que un representant de l’Oficina de l’Cens Electoral participarà amb veu però sense vot en la referida Junta Electoral.

En aquest sentit, els membres de la Junta Electoral de la Comunitat Valenciana són:

– Presidenta: Pilar de l’Oliva marrades, presidenta de l’Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

– Vocals:

José Francisco Ceres Montes

Gema Palomar Chalver

Manuel José Pons Gil

Ángeles Solanes Corella

Carlos Flores Juberías

– Secretari: Francisco J. Visiedo Mazón, lletrat major de les Corts.

– Delegat provincial de l’Oficina de l’Cens Electoral de València: Javier José Muñoz Criado

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint