El Consell nomena Daniel González Serisola sotssecretari de la Conselleria d’Hisenda i a Dolores Furió directora de Model Econòmic
El Ple del Consell ha acordat el nomenament de Daniel González Serisola com a sotssecretari de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic.
Llicenciat en Dret per la Universitat de València (UV), va ser vicerector d’Estudiants de la mateixa universitat durant tres mandats, formant part de l’equip dels rectors Francisco Tomás i, posteriorment, Esteban Morcillo.
El 2015 es va incorporar a el Govern de la Generalitat com a assessor de la secretària autonòmica de Transparència, Zulima Pérez, i, des de maig de 2018 fins a l’actualitat, exercia com a cap de Gabinet a la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic.
Daniel González Serisola substitueix en el càrrec a Cristina Moreno Fernández, que ha exercit com a sotssecretària de la Conselleria d’Hisenda des de juliol 2019. Cristina Moreno cessa en el càrrec a petició pròpia.
Igualment, el Ple de el Consell ha aprovat el nomenament de Dolors Furió com a nova directora general de Model Econòmic, Finançament i Política Financera en substitució de el fins ara director general, Juan Pérez, que cessa en el càrrec a petició pròpia per motius personals.
La nova directora general és Doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València i Llicenciada en Ciències Actuarials i Financeres, per la mateixa universitat.
Furió ha desenvolupat la major part de la seva carrera professional vinculada a la Universitat de València i actualment exerceix com a professora titular d’Economia Financera a la Facultat d’Economia de la UV.
És membre de la Taula d’experts per al Pla de Finançament Plurianual de les Universitats i de la Junta Directiva de l’Associació Espanyola d’Economia Energètica. A més, forma part de l’consell editorial de Papers d’Energia, revista editada per Funcas. Abans de la seva tasca vinculada a la docència, va exercir com a directora de l’departament de el mercat de futurs de Cítrics i Mercaderies de València i va treballar a la Fundació d’Estudis Borsaris i Financers, entre d’altres.
El Consell ha volgut posar en valor la tasca desenvolupada tant per Cristina Moreno com per Juan Pérez i els ha agraït els serveis prestats.
Informació i Foto: Geenralitat Valenciana