EducacióPolítica

El Consell invertirà 573.000 euros en la reforma del CEIP Cervantes de Castelló de la Plana

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha informat el Ple del Consell de la Resolució, de 6 de novembre de 2020, per la qual es declaren d’emergència les obres de la substitució completa de la teulada del CEIP Cervantes de Castelló de la Plana.

La direcció del CEIP Cervantes de Castelló de la Plana comunica a la Direcció Territorial l’aparició d’un clavill produït en el fals sostre d’una de les aules de la planta superior.

En l’informe tècnic s’exposa que, el fals sostre de la resta de la planta, es troba clevillat i presenta indicis que es puga repetir la mateixa patologia en altres elements estructurals de la coberta, per la qual cosa, per a restablir les condicions de seguretat, s’han d’escometre de manera urgent les obres de reparació plantejades en l’Informe tècnic.

Així, davant de la urgència d’abordar les actuacions per a pal·liar aquesta situació, s’ha dictat la mencionada resolució de 6 de novembre, per la qual es declaren d’emergència la substitució completa de la teulada del CEIP Cervantes de Castelló de la Plana.

L’import estimat per a les obres ascendeix a 540.000 euros i l’import corresponent a la redacció del projecte bàsic i d’execució, direcció d’obra, direcció de l’execució de l’obra i la coordinació de seguretat i salut a 33.000 euros.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint