El Consell Escolar de la Comunitat Valenciana comença la campanya ‘La teva veu importa’ als centres educatius
El president del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana, Salvador Oliver, ha iniciat aquest dimecres a Utiel una campanya de difusió als centres educatius sota el lema ‘La teva veu importa’, que es desenvoluparà durant el curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana.
La campanya reafirma el compromís del CECV amb l‟escolta activa i la implicació de tots els sectors de la comunitat educativa en la construcció d‟una educació més participativa, equitativa i de qualitat.
A més, l’objectiu és que als centres educatius es treballin temes clau com la convivència i la inclusió, la coeducació i la innovació educativa, i es valora la feina desenvolupada pels centres mitjançant els seus projectes educatius.
Oliver ha visitat a la localitat d’Utiel el CEIP Canonge Muñoz i el CEIP Enrique Rambal. A les visites hi han estat presents, a més, membres dels equips directius de l’IES Miguel Ballesteros Viana i de l’IES Alameda.
Posteriorment, el president del CECV ha visitat el Col·legi Santa Anna de la mateixa localitat i ha assistit al Consell Escolar Municipal.
A les visites, el president del CECV ha traslladat la campanya, així com les eleccions a Consells Escolars, la primera edició dels Premis CECV i ha donat a conèixer els projectes educatius dels centres incidint en la importància del Consell Escolar dels centres per incentivar totes les accions.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana