Política

El Consell destina més d’un milió d’euros a l’Ajuntament de València per a la contractació de persones joves desocupades

El Ple del Consell ha autoritzat la concessió d’una subvenció de 1.047.397,46 euros a l’Ajuntament de València per a la contractació d’unes 60 persones joves, dins de el Programa d’Incentius a la contractació de persones joves per part d’entitats locals (ajuntaments i mancomunitats) en el marc de el Sistema Nacional de Garantia Juvenil (Avalem Joves) de LABORA.

Les persones destinatàries finals d’aquests ajuts són joves (d’entre 16 i 30 anys d’edat) beneficiàries d’Sistema Nacional de Garantia Juvenil empadronades a la ciutat de València, desocupades i inscrites en LABORA com a tals.

El programa Avalem Joves va a permetre a l’Ajuntament de València la contractació d’aquestes persones joves a jornada completa i per espai d’un any.

Els salaris d’aquests treballadors es determinaran en funció del grup de cotització que correspongui a cada un d’ells segons es detalla a l’annex de la resolució de 7 d’agost de 2020, de director general de LABORA Servei Valencià d’Ocupació i Formació, per la qual es convoca per a l’exercici 2020 el programa d’incentius a la contractació de persones joves per entitats locals, en el marc de el Sistema Nacional de Garantia Juvenil

Informació i Foto: Geenralitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint