El Consell col·labora amb l’Ajuntament de Novelda per promocionar i difondre el producte modernista del municipi el 2023
El Consell ha aprovat la subscripció d’un conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Novelda per a la realització d’accions de difusió del producte modernista al municipi durant el 2023.
Mitjançant aquest acord, Turisme Comunitat Valenciana destina 40.000 euros perquè l’Ajuntament de Novelda impulsi actuacions de promoció i difusió del producte turístic de la localitat.
Entre les accions que es duran a terme destaca ‘Novelda modernista’ que aquest any 2023 celebrarà la setena edició.
Durant un cap de setmana de finals d’octubre (20 i 22 d’octubre), la ciutat s’omple amb activitats relacionades amb aquest estil arquitectònic; es fan exposicions, visites guiades per apropar el patrimoni a la ciutadania.
A l’àmbit d’aquest conveni, l’Ajuntament de Novelda impulsarà articles de comercials que recordin el modernisme de la ciutat, així com material d’impremta, com el disseny de la cartelleria i la programació de les activitats de ‘Novelda modernista’.
També es contempla l’assistència a la fira Alacant Gastronòmica, que se celebrarà al recinte d’IFA del 29 de setembre al 2 d’octubre, per promocionar en un estand els atractius modernistes de la ciutat de Novelda.
Es pretén captar amb aquestes accions promocionals els mercats de la província d’Alacant, Regió de Múrcia, Albacete i sud de la província de València, ja que Novelda està molt ben comunicat amb aquests mercats.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana