El Consell col·labora amb la Universitat Politècnica de València per finançar les activitats de la Càtedra d’Estructures Agràries
El Ple del Consell ha aprovat el conveni entre la Conselleria dAgricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i la Universitat Politècnica de València (UPV) per finançar les activitats de la Càtedra dEstructures Agràries durant lany 2023.
La finalitat és la promoció i el desenvolupament d’activitats d’informació, formació, divulgació i conscienciació adreçades a la comunitat universitària sobre la problemàtica de les estructures agràries (bases científiques, modernització i adaptació al mercat) i la incidència en el desenvolupament sostenible de la Comunitat valenciana.
La Generalitat, mitjançant la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, abona 30.000 euros per aconseguir la millora de les estructures agràries
Informació i Foto: Generalitat Valenciana