Política

El Consell col·labora amb la Universitat Politècnica de València per al desenvolupament d’actuacions de la Càtedra de Canvi Climàtic

El Ple de el Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i la Universitat Politècnica de València (UPV) per al desenvolupament d’actuacions de la Càtedra de Canvi Climàtic.

Aquesta iniciativa, a la qual es destinaran un total de 45.000 euros, s’emmarca en la política d’acció contra el canvi climàtic que la Generalitat desenvolupa a través de l’Estratègia Valenciana davant el Canvi Climàtic, que té per objecte avançar cap a un model valencià de desenvolupament local i econòmic sostenible.

Per mitjà de la signatura d’aquest conveni de col·laboració, la UPV desenvoluparà actuacions de coneixement, conscienciació i sensibilització per a la mitigació i adaptació a l’canvi climàtic, així com de foment de la investigació, el desenvolupament i la innovació en matèria de canvi climàtic i de estudi dels previsibles impactes que el canvi climàtic pot ocasionar en el nostre territori per tal de planificar l’adaptació amb la suficient base científica i tècnica.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint