CulturaTurisme

El Consell col·labora amb l’Ajuntament de Sagunt per a fomentar accions de promoció de turisme cultural

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Sagunt per a la realització del pla de promoció del producte turístic cultural a través de les arts escèniques a Sagunt ia la Comunitat Valenciana.

Mitjançant aquest acord, la Generalitat destinarà 100.000 euros perquè l’Ajuntament de Sagunt dugui a terme les actuacions d’aquest pla, que inclou el material promocional, accions de màrqueting i promocionals dirigides al turista, a més de la programació i coordinació del festival ‘Escena Kids ‘, dirigit a les famílies.

Cal destacar que dels objectius bàsics de Turisme Comunitat Valenciana està la realització d’actuacions encaminades a la consolidació dels diferents productes i destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, entre els quals Sagunt ocupa un lloc destacat, com un dels principals destinacions per gaudir de una oferta cultural basada en el patrimoni històric, el teatre i les arts escèniques.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint