CulturaPolítica

El Consell col·labora amb la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana per a la realització d’activitats i concerts

El Ple del Consell ha aprovat dos convenis de col·laboració entre l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.

El primer dels convenis té com a objectiu col·laborar en la realització, durant l’any 2019, d’un programa de concerts d’intercanvi entre agrupacions de la Federació de Societats Musicals i de les federacions de Cors, de Folklore i de Dolçainers i Tabaleters.

Aquests concerts d’intercanvi entre agrupacions musicals tenen com a finalitat la promoció musical i la interrelació entre aquestes entitats. Per a aquest conveni, l’Institut Valencià de Cultura aportarà un màxim de 1.550.000 euros.

El segon dels convenis entre l’Institut Valencià de Cultura i la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana té com a objectiu donar suport a les activitats i el funcionament de la federació esmentada. Per a això, l’Institut Valencià de Cultura aportarà 500.000 euros.

Cal destacar que la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana constitueix un moviment associatiu musical i cultural integrat per més de 500 societats musicals amb escoles i diferents agrupacions artístiques.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint