Política

El Consell autoritza l’acord entre IVACE i la Cambra de Comerç de Castelló per a la preparació, suport i divulgació de Qualicer 2020

El Consell ha acordat autoritzar la subscripció del conveni de col·laboració entre l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) i la Cambra de Comerç de Castelló per a la preparació, suport, col·laboració i divulgació del congrés mundial de la qualitat de la rajola i paviment ceràmic Qualicer 2020 .

El conveni, amb un import de 30.000 euros, cobrirà les despeses derivades de la programació, promoció i correcte desenvolupament del Congrés on es presenten les novetats més importants en la indústria taulellera, quant a fabricació, les línies d’investigació o màrqueting.

Qualicer és el fòrum internacional de referència del sector ceràmic. En ell es donen cita fabricants de paviments i revestiments, maquinària i béns d’equip, fregides, colors i esmalts.

Durant el certamen, que se celebrarà durant la primera setmana de febrer de 2020 coincidint amb Cevisama, els visitants poden veure els avenços que s’estan realitzant en els desenvolupaments científic i tecnològics, en temes relatius a la gestió empresarial i tendències de mercat i, fonamentalment , pel que fa al posicionament de la marca de qualitat i disseny de la ceràmica espanyola a nivell global.

El clúster ceràmic, dinàmic, avantguardista i innovador, s’ha consolidat com un dels principals motors econòmics de l’economia valenciana. Representa el 75% de les exportacions de la província de Castelló i té presència en més de 190 països.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint