Sanitat

El Consell autoritza el contracte per a l’adquisició i el subministrament de medicaments destinats als centres sanitaris del Sistema Valencià de Salut

El Consell ha autoritzat l’expedient de contractació per a l’adquisició i el subministrament de medicaments que contenen els principis actius vemurafenib, dornasa alfa, vismedegib, cobimetinib, alectinib, emicizumab, polatuzumab, pertuzumab/trastuzumab, risdiplam, faricimab, entrectinib.

Es tracta de medicaments destinats als centres sanitaris del Sistema Valencià de Salut que contenen principis actius per tractar malalties com la fibrosi quística, el melanoma, el carcinoma de cèl·lules basals, el càncer de pulmó, el càncer de mama o l’atròfia muscular espinal, entre d’altres patologies.

Amb aquest contracte, que es divideix en 18 lots, sestableix el marc jurídic per al subministrament dels productes. A més, la contractació permet fixar els preus i les condicions generals del subministrament esmentat.

La durada daquest contracte és dun any, amb possibilitat de pròrroga per fins a 36 mesos més. Així mateix, el valor estimat total en cas de pròrroga és de 157,2 milions d’euros.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint