Política

El Consell aprova un conveni entre l’Institut Valencià de Cultura i La Caixa per a l’organització de concerts escolars

El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre l’Institut Valencià de Cultura i la Fundació La Caixa per a l’organització conjunta de concerts escolars al Teatre Arniches d’Alacant i a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló.

Els concerts que ha previst el conveni són quatre representacions de l’espectacle ‘That’s a Musical’ en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló i quatre representacions de l’espectacle ‘Bitàcora. Un quadern musical’ al Teatre Arniches d’Alacant.

Segons estableix aquest acord, l’Institut Valencià de Cultura cedirà gratuïtament i assumirà els costos d’utilització del Teatre Arniches d’Alacant i de l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló. A més, acordarà amb La Caixa els aspectes tècnics de les representacions, el control d’accés del públic, la vigilància d’instal·lacions i els tècnics d’escenari i s’ocuparà del manteniment de les instal·lacions.

També realitzarà la convocatòria per a les escoles, gestionarà la reserva de grups i difondrà l’activitat.

Per part seua, La Caixa realitzarà la planificació i l’organització artística dels concerts i elaborarà els dossiers pedagògics. També s’encarregarà de gestionar la contractació i pagar els honoraris pels concerts i les despeses derivades per allotjament, manutenció i desplaçament.

De la mateixa manera, produirà el material de premsa consensuat amb l’IVC. Així mateix, produirà el material pedagògic i el posarà a la disposició del professorat a través de la pàgina web corresponent.

Les dues parts inclouran els elements identificatius de les dues institucions en tota la publicitat que es genere.

 

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint