Política

El Consell aprova un conveni amb l’associació VAM! per a col·laborar en les activitats de la Fira Valenciana de la Música ‘Trovam 2023’

El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i l’associació Valencian Music Association (VAM!).

Aquest conveni té com a finalitat col·laborar en les despeses de funcionament de les activitats de Trovam. Per a fer-ho, l’Institut Valencià de Cultura hi destinarà 220.000 euros.

Aquesta edició de Trovam 2023, la Fira Valenciana de la Música, tindrà lloc del 9 a l’11 de novembre. En aquesta trobada, a més d’actuacions i concerts, s’inclouran diversos debats, conferències i tallers.

A través d’aquest conveni, VAM! es compromet a realitzar les activitats subvencionades i justificar-les adequadament. En aquest cas, el termini de justificació conclourà el 30 de novembre de 2023. Així mateix, haurà d’incorporar la marca o logotip de l’Institut Valencià de Cultura com a patrocinador de l’activitat esmentada abans.

Aquest conveni s’emmarca en les actuacions desenvolupades per l’Institut Valencià de Cultura dirigides a fomentar i impulsar la creació artística en les arts escèniques, el circ, la música, l’audiovisual i les arts contemporànies, així com promocionar-ne la difusió a través de subvencions, ajudes i incentius.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint