EsportsPolítica

El Consell aprova un conveni amb la Federació de Jocs i Esports Tradicionals de la Comunitat Valenciana per donar suport a les tradicions esportives autòctones

El Consell ha autoritzat la subscripció d’un conveni de col·laboració amb la Federació de Jocs i Esports Tradicionals de la Comunitat Valenciana per promoure’n les activitats durant el 2024.

En aquest sentit, la Generalitat invertirà 15.000 euros per donar suport a la Federació en el funcionament, en el desenvolupament de programes de tecnificació esportiva, en ajudes a esportistes, en programes divulgatius, en la difusió de les modalitats tradicionals, així com en l’organització de competicions i exhibicions esportives.

Per la seva banda, la Federació de Jocs i Esports Tradicionals de la Comunitat Valenciana realitzarà activitats de promoció als centres escolars, dins del programa ‘Jocs a l’escola’, de jocs com ‘birles’, ‘llançament de bola a braç’ , ‘pic i pala’, ‘canut’ o ‘llançament al set i mig’.

L’entitat també es compromet a participar en diferents jornades i trobades vinculades amb aquesta temàtica a la Comunitat Valenciana i en altres regions, així com fer constar expressament la col·laboració de la Generalitat en totes les iniciatives, actes i materials de difusió i publicitat.

Aquest conveni s’emmarca en les polítiques del Consell de suport als esports i als jocs autòctons per promocionar i mantenir les tradicions esportives valencianes.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint