Política

El Consell aprova un conveni amb el Ministeri d’Agricultura per coordinar accions a les Illes Columbretes

El Ple del Consell ha aprovat un conveni entre la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural i el Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació per coordinar accions per al manteniment, protecció i seguiment de la Reserva Marina i de la Reserva Natural de les illes Columbretes.

El conveni, que és de nova factura, tindrà una vigència de quatre anys. En ell les dues parts, de manera conjunta, es comprometen a donar suport a la investigació i fer seguiment dels recursos vius de l’espai marítim – terrestre de l’arxipèlag de les illes Columbretes, a informar i fer difusió sobre els recursos vius i les activitats a les Reserves Marina i Natural.

A més, treballaran per a la conservació, manteniment i funcionament, de les instal·lacions destinades a base dels serveis i el seu entorn.

Per la seva banda, el Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació s’encarregarà de la protecció, conservació i regeneració dels recursos d’interès pesquer, així com donar operativitat del servei de manteniment, protecció i coordinació de la Reserva Marina i aportar embarcacions per als serveis .

La Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural s’encarregarà de donar operativitat del servei de manteniment i protecció de la Reserva Natural i del funcionament del Centre d’Informació de les illes Columbretes.

 

 

 

Informació: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint