El Consell aprova les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a la promoció d’autonomia de persones amb diversitat funcional
Es tracta de la concessió directa de subvencions de caràcter excepcional destinades a determinades entitats d’iniciativa social per a garantir el desenvolupament d’aquest tipus de programes i serveis per tal de millorar l’atenció i la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional en l’àmbit de la Comunitat Valenciana.
La Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives destinarà per a aquest fi un total de 1.630.429 euros.
Amb la concessió directa d’aquestes subvencions es proposa atendre 96 programa i serveis destinats a persones amb diversitat funcional física, intel·lectual, mental o sensorial amb una distribució territorial equilibrada, de manera que sigui possible cobrir les necessitats socials i el territori de la Comunitat Valenciana.