MunicipisPolítica

El Consell aprova el canvi de denominació del municipi de Beniardá a Beniardà

El Consell ha aprovat el canvi de denominació del municipi de Beniardá per la forma exclusiva en valencià de Beniardà.

L’acord s’ha adoptat després que l’Ajuntament de Beniardá acordara, en la sessió plenària celebrada el 17 de desembre de 2021, aprovar el canvi de denominació del municipi de Beniardá per Beniardà, de conformitat amb l’informe de la Secció d’Onomàstica de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, emés el 4 de febrer de 2022.

La Direcció General de Règim Jurídic, Autonòmic i Local, del Ministeri de Política Territorial, va certificar el 18 de gener de 2022 que la nova denominació proposada no coincideix amb la de cap municipi inscrit en el Registre d’entitats locals.

Així mateix, el Ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua va adoptar el 4 de febrer de 2022 l’acord de considerar que el nom més adequat del topònim és Beniardà.

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint